Étkeztetéshez tájékoztatók, nyomtatványok
Tisztelt Szülők!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2020. februártól elindul az étkezési programunkban az online felület és bankkártyás fizetés, átutalás használatának lehetősége (az online felületen keresztül), mely széleskörű lehetőséget biztosít gyermeke étkezésének elektronikus megrendeléséhez, lemondásához, a térítési díj megfizetéséhez. A bevezetés gördülékeny kivitelezéséhez szükség van az önök együttműködő támogatására is, ezért az alábbiakban tájékoztatjuk arról, hogy hogyan tudja ezeket a lehetőségeket igénybe venni.
Az új programelemek bevezetésével kapcsolatos legfontosabb szabályok és a kitöltendő dokumentumok:
- A készpénzes befizetést választó szülőnek (aki nem választja az elektronikus fizetési módot) és azoknak akik ingyenes étkezésre jogosultak, az alábbi megállapodást kell 1 példányban kitöltenie és leadnia. A befizetésre a szülőnek az Intézmények Gazdasági Hivatala által meghirdetett és közzétett időpontokban lesz lehetősége. A befizetési időpontokról informálódhat annak a közoktatási intézménynek a honlapján ahová gyermeke jár, valamint a www.tata.hu honlapon.
Kitöltendő nyomtatvány: „Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez”
- Bankkártyás/átutalásos befizetés esetén: A megrendelt étkezés kifizetése online felületen keresztül bankkártyával vagy átutalással. A szülőnek egy nyomtatvány kitöltése szükséges (1 példányban), amivel nemcsak a bankkártyás fizetés/elektronikus utalást, de az online felületet is használhatja. Az elektronikus befizetéseknek legkésőbb minden hónap 25-éig a szolgáltató bankszámlájára be kelt érkeznie. Amennyiben az étkezés hónapját megelőző hónap 25. napjáig nem történik meg a befizetés, az étkezőnek nem áll módunkban megrendelni a következő hónap 1. napjától az étkezést, kivesszük az étkezésből addig míg nem történik meg a számla kiegyenlítése. A kivett étkezési napok jóváírása a következő számlájában jelenik meg.
Kitöltendő nyomtatvány: „Megállapodás elektronikus fizetéshez”
- Ingyenes étkező és készpénzes fizetést választó esetén, ha a szülő a megrendelést és/vagy a lemondást interneten keresztül szeretné bonyolítani, úgy erre az alábbi megállapodásokat kell kitöltenie.
Kitöltendő nyomtatványok: „Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez” ,és a „Megállapodás az online felületre regisztrációhoz”
- Az online felületen keresztül minden hónapban az első és a kilencedik nap között kell a rákövetkező havi étkezés megrendelését elkészíteni. A rendszer a bölcsőde, óvodák, általános iskolás esetében automatikusan elkészíti a rendelést az étkezési napokra, a felhasználónak lehetősége van az általa meghatározott egyes étkezési napokra (étlap vagy elfoglaltság szerint) kivenni az étkezést minden hónap 9. napjáig. A 10-én megjelölt étkezési napok alapján a szolgáltató készíti el a számlát a következő hónapra– ha az munkaszüneti vagy ünnepnapra esik, akkor az azt követő munkanapon. Készpénzes fizetés esetén – akkor is ha elektronikus felületet használja – a számlát csak a befizetéskor készítik el az ügyintézők.
- Azon megállapodásokat, amelyek tartalmazzák az „ÉTKEZÉS TÍPUSA” sort, a következők szerint kell kitölteni: azt a választott étkezést írja, amire gyermekét szeretné befizetni! Ezek lehetnek: háromszori étkezés esetén „napközi”, egyszeri étkezés esetén „menza”. Amennyiben változtatni szeretné az étkezés típusát vagy a következő hónaptól nem szeretné igénybe venni gyermeke az étkezést ezt mindenképpen írásban kell kérelmeznie. A kérelem leadásának időpontja a befizetést megelőző hónap utolsó munkanapja (amennyiben az hétvégére esik, az azt követő első munkanap) (Pl. ha május hónaptól 3x-i étkezés helyett 1x-i étkezést igényelne az étkezési díj befizetése április, a kérelem leadásának határideje március 31.).
Kitöltendő nyomtatványok:” Kérelem étkezési típus megváltoztatásához” vagy „Nyilatkozat étkezés lemondásáról”
- A megállapodások leadása az Intézmények Gazdasági Hivatalánál folyamatosan történik. Ha több gyermeke jár egy intézményben használja a „Több gyermek egy intézményben adatlap”-ot. Amennyiben már február hónapban (márciusi étkezés) szeretne elektronikusan fizetni úgy a megállapodást 2020. január 31-éig kell az intézményben leadni! A kitöltött, aláírt nyomtatványok leadása postán is lehetséges a 2890 Tata, Bercsényi u. 1. címre postázva, vagy elektronikus megküldve az aláírt példányt az etkeztetes@igh.hu e-mail címre. Az online felületre történő belépés: 2020. február 1-től lehetséges.
Amennyiben nem rendelkezik nyomtatási lehetőséggel, a megállapodásokat kérje az Intézmények Gazdasági Hivatalában! Az intézményben szükség esetén további tájékoztatást, segítséget nyújtanak.
Előre is köszönjük együttműködésüket!
ÉTKEZÉS LEMONDÁSA:
e-mail: kokutietkeztetes@igh.hu
telefon: +36-30-550-4179 és +36-34-588-675
Tata, 2020. január 08.
———————————————————————————————————————————-
Nyomtatványok:
BELEPES_szuloi_feluletre_ 2020